الغرافه بازیکنان خوبی دارد ، در گروه سختی حضور داریم

به گزارش وبلاگ سرمایه، جواد نکونام عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با الغرافه، اظهار کرد: از AFC و کشور عربستان به خاطر میزبانی خوبی که از ما دارند، تشکر می کنم. امیدوارم شرایط فوتبال به گونه ای پیش برود که تیم ما بتواند بازی های خودش را داشته باشد. خیلی محبت آمیز و صمیمی در عربستان بازی می کنیم و به خاطر میهمان نوازی که از ما می گردد از فدراسیون فوتبال عربستان تشکر می کنیم. امیدوارم تیم های عربستانی هم به ایران بیایند تا ما هم از آنها میزبانی کنیم.

الغرافه بازیکنان خوبی دارد ، در گروه سختی حضور داریم

وی گفت: با تیم خوب و با کیفیت الغرافه که بازیکنان خوبی دارد، بازی داریم. می دانیم اگر غفلت کنیم شرایط برای ما سخت خواهد شد. حریف با بازیکنان با کیفیتی که دارد می تواند حالت بازی را عوض کند و شرایط را برای ما سخت نمایند.

نکونام ادامه داد: باید با تمرکز و با کیفیت بازی کنیم. حریف مربی خوب و شناخته شده ای دارد که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. می دانیم فردا بازی سختی خواهیم داشت و کیفیت بازیکنان و مربی الغرافه، کار ما را سخت می نماید.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: عزت اللهی که امیدوارم در جام جهانی برای ایران بدرخشد در الغرافه بازی می نماید. امیدوارم شرایط بازی به صورتی پیش برود که بتوانیم حریف را کنترل کنیم و از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم و بتوانیم پیروز باشیم.

وی با بیان این که گروه ما سخت ترین گروه مسابقات است و تیم ها شرایط نزدیکی دارند، گفت: ما می دانیم از این بازی ها چه می خواهیم. هیچ حریفی را دست کم یا سخت نمی گیریم و بازی به بازی پیش می رویم. باید با تمام تمرکز وارد بازی ها شویم. بازیکنان ما با کوشش و تمرکز می توانند برترین عملکرد را داشته باشند.

نکونام اعلام کرد: ما در مقابل مسابقاتی هستیم که هر روز و هر بازی آن برای ما تجربه خاص است. سال گذشته هم این جا بودیم و کوشش ما این بود که به مرحله گروهی برسیم اما بازی های سختی که در مرحله گروهی داشتیم کار را برای ما سخت کرد. سال جاری هم دوباره توانستیم در آسیا باشیم و تجربه گذشته را داریم و از سال گذشته نیز درس گرفته ایم و آماده ایم که از اشتباهات قبل درس بگیریم و به پیروزیت برسیم. سال جاری، سال متفاوتی خواهد بود و می جنگیم تا پیروز شویم.

وی گفت: ما یک تیم متفاوتی هستیم؛ دو سال بود که نمی توانستیم بازیکن تازهی به تیم مان اضافه کنیم اما سال جاری توانستیم بازیکنان تازه و خوبی جذب کنیم. البته نفراتی هم جدا شدند و اکنون با نیروی تازه هستیم و باید کیفیت مان را در مسابقات نشان دهیم.

نکونام عنوان نمود: سال گذشته در آسیا با توجه به این که بازیکن کافی نداشتیم، نتوانستیم از نفرات زیادی استفاده کنیم و به بازیکنان مان استراحت دهیم. ضمن این که سال گذشته یک تیم جوان بودیم که خیلی از بازیکنان مان اولین بار بود که در آسیا بازی می کردند اما حالا باتجربه تر هستیم و در این تورنمنت تجربه خیلی به ما یاری می نماید.

وی گفت: در سه سالی که فولاد هستم، کوشش کردیم تیم قابل احترامی در لیگ ایران باشیم که به نظرم پیروز بوده ایم. الان باید بازیکنان مان فقط به بازی کردن فکر نمایند و باید از بودن در این رقابت ها و بازی با تیم های خوب لذت ببرند و بتوانند برترین عملکرد را داشته باشند.

به گزارش وبلاگ سرمایه، تیم فوتبال فولاد خوزستان در ملاقات نخست رقابت های لیگ قهرمانان آسیا پنجشنبه 18 فروردین از ساعت 21:45 در استادیوم امیر عبدالله الفیصل شهر جده به مصاف تیم الغرافه قطر می رود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "الغرافه بازیکنان خوبی دارد ، در گروه سختی حضور داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الغرافه بازیکنان خوبی دارد ، در گروه سختی حضور داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید