بازی رومیزی سایبرپانک 2077 معرفی گردید

به گزارش وبلاگ سرمایه، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، سایبرپانک 2077 بازی رومیزی خود را با عنوان Gangs of Night City دریافت خواهد نمود.

بازی رومیزی سایبرپانک 2077 معرفی گردید

این بازی که به لطف کمپین کیک استارتر (Kickstarter) پیشرفته، یک تغییر مجذوب نماینده در بازی نقش آفرینی اخیر استودیوی سی دی پراجکت رد است که به وسیله همین استودیو و مایک پونداسمیث (Mike Pondsmith)، طراح آمریکایی مشهور بازی های رومیزی، طراحی و فراوری شده است. Gangs of Night City به وسیله استودیوی CMON Games منتشر خواهد شد که در گذشته بازی هایی رومیزی را بر اساس گاد آو وار و بلادبورن عرضه نموده است.

در این اثر رومیزی، بازیکنان بازیکنان وظیفه دارند تا داستان خود را در میان گروه های مختلف نایت سیتی روایت نمایند. در توضیحات بازی آمده است:

به نظر می رسد که زیبایی شناسی این بازی کاملا از منبع اقتباس خود یعنی سایپربانک 2077 الهام گرفته است. در این میان شاهد انبوهی از مینیاتورهای پلاستیکی رنگ نشده هستیم که بر اساس شخصیت های درون بازی طراحی شده اند. در واقع بازیکنا ن می توانند انتظار داشته باشند که جکی ولز، جانی سیلورهند و جودی آلوارز را در میان شخصیت های دیگر دیدار نمایند. سفارش Cyberpunk 2077: Gangs of Night City به وسیله کیک استارتر جوایز انحصاری مختلفی را برای شما به ارمغان می آورد که از بین آن ها می توان به مینیاتورهایی از شخصیت وی، اولین پارکر، سندرا دورست و غیره اشاره نمود.

لازم به ذکر است که در زمان انتشار این مطلب، این پروژه بیش از سه برابر هدف خود یعنی 100,000 دلار، بودجه دریافت نموده است و کمتر از 10 روز دیگر کمپین آن به اتمام خواهد رسید. در رابطه با زمان انتشار بازی، عرضه آن حداقل تا هشت ماه پس از سرانجام این کمپین شروع نخواهد شد. از طرفی هیچ تضمینی وجود ندارد که بازی با تاخیر عرضه نشود. در ادامه می توانید تصاویر و ویدیویی که برای معرفی این برد گیم منتشر شده اند را مشاهده کنید.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی رومیزی سایبرپانک 2077 معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی رومیزی سایبرپانک 2077 معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید