معین و تکلیف 110 طرح راکد صنعتی در کمیته پایش شرکت شهرکهای صنعتی تهران

به گزارش وبلاگ سرمایه، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران بیان کرد: 110 طرح نیمه تمام صنعتی راکد (نصب سوله تا مرحله نصب ماشین آلات) از ابتدای سال تا به امروز به وسیله کمیته پایش مرکب از دستگاه های مرتبط استانی و با حضور سرمایه گذاران، عارضه یابی و مورد پایش نهاده شد.

معین و تکلیف 110 طرح راکد صنعتی در کمیته پایش شرکت شهرکهای صنعتی تهران

به گزارش خبرگزاری وبلاگ سرمایه از تهران، صابر پرنیان از برگزاری نهمین جلسه کارگروه مشخص تکلیف طرح های راکد در قالب کمیته پایش اطلاع داد و اضافه کرد: به منظور مشخص تکلیف قرارداد های غیر فعال در سطح شهرکهای صنعتی از ابتدای سال جاری نیز 110 قرارداد تا به امروز مورد آنالیز و پایش نهاده شده است.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از سرمایه گذاری های انجام شده در حوزه صنایع کوچک در محدوده شهرک ها و نواحی صنعتی توضیح داد: کمیته پایش طرح های راکد بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی و در راستای حمایت از صنعتگران و حمایت از کارآفرینانی که پیروز به اجراء و تکمیل طرح خود نشده اند، تشکیل می گردد.

پرنیان تمام طرح های راکد شناسایی شده در شهرکها و نواحی صنعتی استان مورد آنالیز و پایش قرار خواهند گرفت تا اقدامات عملی برای فعال کردن یا تصمیمات دیگر اتخاذ گردد.

به گزارش وبلاگ سرمایه، درجلسات سال گذشته کارگروه مشخص تکلیف طرح های راکد 240 قرارداد مورد آنالیز نهاده شد.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

به "معین و تکلیف 110 طرح راکد صنعتی در کمیته پایش شرکت شهرکهای صنعتی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معین و تکلیف 110 طرح راکد صنعتی در کمیته پایش شرکت شهرکهای صنعتی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید