جزیره کیش مقصدی ایده آل برای سفرهای زمستانی

به گزارش وبلاگ سرمایه، کشور ایران بر اساس موقعیت جغرافیاییش کشوری چهارفصل است و در حالی که در بعضی شهرهای جنوبی از جمله اهواز، آبادان، بندرعباس و کیش تابستان های گرم و آزاردهنده ای میبینم همزمان در دیگر شهرهای شمال و شمال غربی هوا خنک و کاملا دلپذیر است. زمستان هم اوضاع همینطور است و بعضی شهرها دمایی چند درجه زیر صفر دارند اما در شهرهایی همانند کیش هوا بهاری است. همین موضوع هم باعث شده همه منتظر فرصتی در زمستان برای سفر به کیش باشند.

جزیره کیش مقصدی ایده آل برای سفرهای زمستانی

در جزیره کیش امکانات گردشگری بیشماری فراهم است و مهمترین مزیت سفر در زمستان خلوت بودن جزیره و امکان استفاده بدون دردسر از تمامی این تفریحات است. سواحل متعدد جزیره و نزدیک بودن هتل ها و مراکز خرید به ساحل، امکان سرزدن به ساحل و قرار گرفتن در فضای آرامش بخش آن را در هر زمانی فراهم می نماید. تفریحات ساحلی کیش نیز بسیار سرگرم کننده است و در زمستان به دور از شلوغی های بهار و تابستان می توان از آنها بهره برد.

شاید فکر کنید تنها جاذبه های گردشگری کیش به طبیعت زیبای این جزیره محدود می گردد اما در کیش آثار تاریخی نیز دیده می گردد که نشان دهنده حضور ساکنان از دیرباز بوده است. شهر زیرزمینی کاریز یکی از جاذبه های تاریخی کیش است که در سفر به کیش نباید آن را از دست بدهید؛ شهری ده هزار مترمربعی که بخش هایی از آن اکنون بازسازی شده و بخش هایی از آن برای بازدید عموم در دسترس است.

کشتی یونانی که مدت هاست نماد جزیره کیش به شمار می رود، از دیگر جاذبه های تاریخی جزیره است؛ کشتی که در سال 1322 ساخته شده و به علت مه آلود بودن هوا و نبودن فانوس دریایی، کشتی در نزدیکی جزیره کیش به گل نشسته است.

تفریحات ساحلی و گشت وگذار در میان طبیعت زیبای جزیره و بعلاوه بازدید از بناهای تاریخی همه از یک سو و لذت گشتن در بازارها و پاساژهای جزیره از سوی دیگر گردشگران را ساعت ها به خود مشغول می نماید. خوراکی ها و شکلات های خارجی با قیمتی بسیار کمتر از سایر شهرها دیده می گردد و پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی هم از برندهای متنوعی وجود دارد.

برای سفر به کیش می توانید بلیط هواپیما کیش را با مقرون به صرفه ترین قیمت از وبلاگ سرمایه تهیه کنید.

منبع: فلای تودی

به "جزیره کیش مقصدی ایده آل برای سفرهای زمستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره کیش مقصدی ایده آل برای سفرهای زمستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید