رونمایی اپل از آیفون SE 2022

به گزارش وبلاگ سرمایه، شرکت اپل پیش از این یک مدل گوشی ارزان با نام آیفون SE (2020) را روانه بازار نموده بود. اکنون این شرکت از نسل جدیدتر این مدل یعنی آیفون SE (2022) رونمایی نموده است.

رونمایی اپل از آیفون SE 2022

به گزارش وبلاگ سرمایه، شرکت اپل روز سه شنبه 8 مارس (17 اسفند) رویداد Peek performance را برگزار کرد که در آن شماری از محصولات جالب رونمایی شد. در حالی که چیپست M1 Ultra را می توان جالب ترین محصول معرفی شده نامید، این شرکت آمریکایی بعلاوه از یک آیفون ارزان تازه به نام iPhone SE (2022) رونمایی کرد.

چنان که می دانید مدل قبلی از سری SE با نام آیفون SE (2020) همان طور که از نامش پیداست در سال 2020 عرضه شده بود. اکنون آیفون SE 2022 به عنوان سومین نسخه از این سری وارد بازار خواهد شد.

آیفون SE (2022) دارای چندین ویژگی جالب است. از همه مهمتر این که شما تازهترین چیپست پرچمدار A15 Bionic را دریافت می کنید. می دانیم که این چیپست پیشرفته در گوشی های پرچمدار سری آیفون 13 نیز استفاده می گردد. استفاده از این چیپست، پشتیبانی از اتصال 5G را برای این آیفون ارزان به ارمغان می آورد. این گوشی بعلاوه قیمت نسبتاً مناسبی دارد و از 429 دلار آغاز می گردد. این قیمت کمی بالاتر از آیفون SE 2020 است که با قیمت 399 دلار به فروش می رسد.

از نظر طراحی می بینیم که آیفون SE 2022 طراحی قدیمی به کار رفته در آیفون SE 2020 را حفظ نموده است. این طراحی بعلاوه شباهت زیادی با طراحی آیفون 8 دارد. در پنل پشتی این گوشی، یک دوربین تکی 12 مگاپیکسلی در گوشه سمت چپ بالا واقع شده است. پنل پشتی از شیشه ساخته شده است.

در پنل جلویی، این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 4.7 اینچی با حاشیه های بزرگ در لبه های بالا و پایین است. صفحه نمایش و پنل پشتی با محافظ شیشه ای محافظت می شوند. شرکت اپل این محافظ را سخت ترین شیشه در گوشی های هوشمند نامیده است. این شیشه احتمالاً یک محافظ سرامیکی اختصاصی است. این دستگاه بعلاوه دارای حسگر اثر انگشت Touch ID در زیر صفحه نمایش است.

علاوه بر این مشخصات، گوشی ارزان آیفون SE (2022) از اتصال 5G برخوردار است؛ اما از باند های mmWave 5G پشتیبانی نمی نماید، در عوض، این گوشی از باند زیر 6 گیگاهرتز استفاده می نماید. پردازنده کارآمد A15 Bionic بعلاوه باعث افزایش عمر باتری این آیفون ارزان قیمت شده است. این دستگاه بعلاوه از گواهینامه IP67 برخوردار است که نشان از مقاومت این گوشی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار دارد. اگرچه، حدس ها مبنی بر اینکه دستگاه از شارژ MagSafe پشتیبانی می نماید وجود داشت، اما اینطور نیست. با این حال، این دستگاه از شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می نماید.

آیفون SE 2022 در گزینه های ذخیره سازی 64، 128 و 256 گیگابایتی موجود است. از نظر رنگ، این گوشی در رنگ های نیمه شب، starlight و PRODUCT Red در دسترس خواهد بود. قیمت نسخه 64 گیگابایتی از 429 دلار آغاز می گردد و انتظار می رود این دستگاه از 18 مارس (27 اسفند) در 30 کشور از جمله ایالات متحده، استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هند، ژاپن و بریتانیا به فروش برسد. آیفون SE 3 از 11 مارس (20 اسفند) برای پیش خرید در دسترس خواهد بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "رونمایی اپل از آیفون SE 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی اپل از آیفون SE 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید