وزیر بهداشت: تزریق 40 میلیون دز واکسن کرونا تا امروز

به گزارش وبلاگ سرمایه، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شکسته شدن رکورد تزریق واکسن اطلاع داد و گفت: مقدار تزریق تا امروز حدود 40 میلیون دز بوده است.

وزیر بهداشت: تزریق 40 میلیون دز واکسن کرونا تا امروز

به گزارش فارس، بهرام عین اللهی امشب در جمع وبلاگ سرمایه اظهار کرد: امروز 7 میلیون و 800 هزار واکسن در هفته تزریق شد و به این ترتیب رکورد کشور آلمان که 6 میلیون در هفته بود، شکسته شد.

وی اضافه کرد: این موفقیت به خاطر حمایت اقشار مختلف مردم از جمله دانشجویان و داوطلبان این رکورد حاصل شد که این کار اگر با تکیه بر اقدامات دولتی انجام می شد این موفقیت حاصل نمی شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن ابراز امیدواری از اینکه این رقم در هفته آینده به بالای 10 میلیون برسد گفت: اندازه تزریق تا امروز حدود 40 میلیون بوده است.

وی با بیان اینکه امید می رود با این سرعت واکسیناسیون با افزایش مراکز، محدودیت سنی در همدان برداشته گردد گفت: در کشور بسته به شرایط هر استان، آمار و سرعت و مراکز تجمیعی تصمیم گیری می گردد.

عین اللهی با بیان اینکه هر جا تعداد داوطلبان بیشتر باشد واکسن بیشتری داده می گردد در پاسخ به سئوالی در خصوص بازگشایی دانشگاه ها و مدارس گفت: دانشگاه علوم پزشکی برای 15 مهرماه بازگشایی می گردد و مدارس هم وقتی دانش آموزان واکسینه شوند بازگشایی خواهد شد.

وی در پاسخ به سئوال دیگری در خصوص احتیاج به کارت واکسن گفت: هر جا تجمع وجود داشته باشد کارت واکسن مورد احتیاج است.

منبع: فرارو

به "وزیر بهداشت: تزریق 40 میلیون دز واکسن کرونا تا امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر بهداشت: تزریق 40 میلیون دز واکسن کرونا تا امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید