کارناوال شادی ها در دبی

به گزارش وبلاگ سرمایه، ماه ژانویه که می گردد همه چیز رنگ و بوی دیگری در دبی می گیرد

با ملایم شدن گرمای هوا گردشگران مختلفی از سراسر دنیا راهی این شهر بزرگ و توریستی می شوند. بنابراین سیاست های گردشگری شهر دوبی به سمت برگزاری رویدادهایی می رود که تعطیلات خوبی را برای گردشگران سراسر دنیا رقم بزند. حراجی های بزرگ، جشن های مناسبتی و حتی تعطیلات مذهبی که معمولا تاریخ شان هر ساله کمی تغییر می نماید، هر کدام برای خودشان مراسمی دارند که ذکر تعدادی از آن ها در این مطلب، خالی از لطف نیست. با ما باشید تا بیشتر از کارناوال خوشگذرانی ها در دوبی بدانید.

کارناوال شادی ها در دبی
  • فستیوال خرید ، اواخر ژانویه تا اواخر فوریه ، در این فستیوال یک ماهه متوجه می شوید چرا این شهر به قطب خرید خاورمیانه معروف است. در این دوره زمانی، فروشگاه های مختلف در سراسر شهر تخفیف های ویژه ای به مشتریان می دهند و تفریحات خیابانی مانند آتش بازی نیز جزء لاینفک این دوران است.
  • مسابقه گلف، ماه فوریه، Desert Classic ، کلوپ گلف امارات فوریه هر سال این تورنمنت معتبر را به مسدت 6 روز برگزار می نماید.
  • جام جهانی، ماه مارچ، استادیوم World Series ، این استادیوم مسابقات اسب دوانی مهمی را در دبی برگزار می نماید. در این مسابقات، شرکت کنندگانی از سراسر جهان با هم رقابت می کنند و هر یک سعی را در کسب مقام اول و تصاحب جایزه 6 میلیون دلاری آن دارند.
  • نمایش عروس -ماه آوریل، در ماه آوریل نمایش های عروسی عجیب و بعلاوه وقایع مختلف دیگری در سراسر شهر برگزار می شود. اما محل اصلی این جشن، مرکز نمایشگاه های بین المللی (International Exposition) می باشد.
  • اجلاس تجاری عربی، اوایل ماه می، این اجلاس تجاری که جایگاه مهمی در شرایط تجارت خاورمیانه دارند هر ساله در ماه می برگزار شده و حدود 100 ملیت مختلف در آن شرکت دارند.
  • سورپرایز تابستان، ماه جون، این فستیوال که از محبوب ترین فستیوال های دبی محسوب می شود به مدت 10 هفته طول می کشد و کنسرت های فضای باز، نمایش های مختلف و تخفیفات فوق العاده در مراکز خرید سطح شهر از جمله اتفاقاتی است که در این سروپرایز روی می دهد.
  • نمایشگاه منسوجات بین المللی خاورمیانه، ماه سپتامبر، در این همایش گستره ای از نمایشگاه های مربوط به پارچه که در مرکز نمایشگاه های بین المللی به برگزار می شو، ارائه می شود.
  • بازی راگبی، ماه نوامبر ، فصل راگبی که فرا می رسد، دبی میزبان مسابقات آن می شود. این رویداد حدود 3 روز طول می کشد و یک سری تفریحات حاشیه ای نیز در کنار آن برگزار می شود.
  • روز ملی استقلال دبی، دوم دسامبر، دبی در این روز رسیدن به استقلال خود و رهایی از سلطه را گرامی می دارد. بعلاوه در سایر مراکز فرهنگی شهر وقایع و جشن های وطنی و میهنی برگزار می شوند.
منبع: الی گشت

به "کارناوال شادی ها در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارناوال شادی ها در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید