دوچرخه سواری

تور دبی: در سفر به امارات از کجا دیدن کنیم؟

امارات متحده عربی، کشوری کوچک ولی پر از جاذبه های گردشگری متنوع است. از هر سن و سال و سلیقه ای که باشید، جاذبه ای هیجان انگیز و خاص وجود دارد که در سفر به امارات از آن لذت ببرید.

30 اردیبهشت 1401

آغاز بازدیدهای میدانی مدیران شهری منطقه 3 با دوچرخه از محلات

به منظور ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه به عنوان یکی از راهکارهای کاهش آلودگی هوا و ترافیک در تهران، بازدیدهای میدانی مدیران شهری منطقه 3 با دوچرخه از محلات کلید خورد.

12 دی 1399

خبرنگاران 9 زمین چمن مصنوعی در روستاهای تفت در دست ساخت است

یزد- خبرنگاران- رییس اداره ورزش و جوانان تفت گفت: 9 زمین چمن مصنوعی در روستاها در دست ساخت است که زیرسازی پنج مورد آن تمام شده و امیدواریم تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

11 مهر 1399

ورزشکاران و باشگاه ها به حال خود رها شده اند

علیرضا احمدی گفت: مسئولان ورزشی در دوران شیوع کرونا هیچ تدبیری برای ورزشکاران و باشگاه ها نداشتند.

14 مرداد 1399

اما و اگرهای ورزش در روزهای کرونایی

بیماری کووید 19 در میان همه محدودیت هایی که برای ما ایجاد کرده است، گزینه های ورزش را نیز به شدت کاهش داده است. به عنوان مثال برای جلوگیری از گسترش ویروس بهتر است افراد از رفتن به باشگاه خودداری کنند زیرا رعایت فاصله گذاری اجتماعی همچنان بهترین راه برای...

21 تیر 1399

معرفی بهترین هتل های 5 ستاره آگرا در هند

بهترین هتل های 5 ستاره آگرابسیاری از مسافران و گردشگرانی که برای سفر به هند اقدام می نمایند، ابتدا به دیدن مثلث طلایی هند می فرایند. شهرهای آگرا، دهلی و جیپور را مثلث طلایی هند می دانند. با این حال اگر قصد اقامت در یکی از این شهرها را داشته باشید، باید...

24 خرداد 1399