والیبال

حضور بانوی گلستانی در اردوی تیم ملی والیبال نشسته

بانوی گلستانی در دهمین اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته حضور دارد.

18 مرداد 1401

ساعت بازی تیم ملی والیبال ایران ، صربستان در لیگ ملت ها

خبرنگاران: تیم ملی والیبال ایران از ساعت 19:30دقیقه امروز (شنبه 18 تیر) در چهارمین مسابقه خود در هفته سوم لیگ ملت ها به مصاف صربستان خواهد رفت و در این ملاقات ملی پوشان کشورمان با لباس سرمه ای برای اعضای تیم و قرمز برای لیبرو ها حضور خواهند یافت.

3 مرداد 1401

کمپدلی: انگیزه بزرگترین سرمایه والیبال زنان ایران است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، الساندرا کمپدلی ظهر امروز (چهارشنبه یکم دی ماه) در نخستین روز حضورش در ایران با محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ملاقات و گفت وگو کرد.

20 تیر 1401

والیبال ایران باید فراتر از آسیا باشد اما این شیوه برنامه ریزی به والیبال لطمه می زند

تهران (پانا) - سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد با انتقاد از تعطیل شدن لیگ برتر معتقد است با این سیستم برنامه ریزی والیبال ایران آسیب خواهد دید.

29 دی 1400

ایران توانایی شکست دادن آمریکا را دارد، الکنو ریسک نخواهد کرد

مسعود صالحیه در مصاحبه با خبرنگاران درباره بازی های تیم ملی والیبال در دو هفته ابتدایی رقابت های لیگ ملت ها گفت: به غیر از بازی مقابل روسیه و ژاپن که نتیجه را واگذار کردیم، در سایر دیدارها نمایش خوبی داشتیم. نمی توان گفت تمام دیدارهای به جامانده را می...

21 مرداد 1400

خبرنگاران 9 زمین چمن مصنوعی در روستاهای تفت در دست ساخت است

یزد- خبرنگاران- رییس اداره ورزش و جوانان تفت گفت: 9 زمین چمن مصنوعی در روستاها در دست ساخت است که زیرسازی پنج مورد آن تمام شده و امیدواریم تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

11 مهر 1399