استقلال به صدر جدول نرسید ، نفت 2 امتیاز آبی ها را سوزاند

به گزارش وبلاگ سرمایه، استقلال در مسجد سلیمان پیروز به کسب پیروزی نشد تا 2 امتیاز دیگر را از دست بدهد.

استقلال به صدر جدول نرسید ، نفت 2 امتیاز آبی ها را سوزاند

به گزارش وبلاگ سرمایه در هفته چهارم لیگ برتر استقلال بعد از دو برد پیاپی در لیگ برتر به مصاف نفت مسجد سیلمان رفت تا در خانه حرف سومین برد خود را جشن بگیرد اما در نهایت این بازی با نتیجه بدون گل به انتها رسید. ملاقاتی که البته دو تیم فرصتهای مناسبی برای گلزنی داشتند.

در نیمه اول این ملاقات و در دقیقه 21حسین شنانی پس از حرکت انفرادی و نفوذ به محوطه جریمه استقلال، حردانی را با یک سرتوپ از پیش رو برداشت اما ضربه آخر او کم دقت بود و از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقایقی بعد از این موقعیت روی پاس عمقی سامان نریمان دنیا، دهقانی پا به توپ وارد محوطه جریمه استقلال شد اما شوت خطرناک او با مهار خوب حسینی به کرنر رفت. در ادامه کرنر کوتاه تیم نفتی بازهم دهقانی را در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شوتزنی کرد که اینبار ضربه او به وسیله مدافع استقلال بلوکه شد.

اما مهم ترین فرصت این ملاقات را کوین یامگا از دست داد. در دقیقه 38ارسال خطرناک و زمینی جلالی در محوطه 6قدم نفت مسجد سلیمان کوین یامگا را صاحب موقعیت عالی گلزنی کرد اما ضربه کم دقت این بازیکن از بالای دروازه حریف به بیرون رفت تا این نیمه با همین نتیجه به انتها برسد.

در نیمه دوم باز هم این رضا دهقانی هافبک سابق پرسپولیس بود که با حرکتی زیبا از گوشه محوطه جریمه حسینی را وادار به واکنش کرد. در ادامه ساپینتو با چند تعویض کوشش کرد تا تیمش برنده از زمین بیرون بیاید. حضور مهدی قائدی می توانست استقلال را به هدفش برساند اما حرکت پا به توپ این بازی در محوطه جریمه نفتی ها با برگشت ضربه او به وسیله مدافعان نفت همراه شد.

در نهایت این ملاقات با تساوی بدون گل به انتها رسید تا استقلال با کسب هفتمین امتیاز فعلا در رده سوم جدول رده بندی قرار بگیرد.

داور: پیغام حیدری

یاری ها: سعید قاسمی - مهدی شفیعی

کارت زرد: صالح حردانی از استقلال و امیرحسین کریمی از نفت مسجد سلیمان

کارت قرمز: -

گل: -

ترکیب نفت مسجدسلیمان

سعید جلالی راد، مجتبی مقتدایی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، سامان نریمان دنیا، حسین شنانی، پیمان رنجبری، رضا دهقانی، میلاد باقری، اسماعیل بابایی و امیرحسین کریمی

سرمربی: رضا مهاجری

ترکیب استقلال

سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، سعید مهری، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، محمد محبی، کوین یامگا و پیمان بابایی.

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

منبع: همشهری آنلاین

به "استقلال به صدر جدول نرسید ، نفت 2 امتیاز آبی ها را سوزاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال به صدر جدول نرسید ، نفت 2 امتیاز آبی ها را سوزاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید