جشن خانوادگی سرخ ها در آزادی ، دومین برد پرسپولیس با درخشش ستاره هلندی

به گزارش وبلاگ سرمایه، سرخ ها در استادیوم آزادی پیروز شدند دومین پیروزی خود را جشن بگیرند.

جشن خانوادگی سرخ ها در آزادی ، دومین برد پرسپولیس با درخشش ستاره هلندی

به گزارش وبلاگ سرمایه تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18:30 امروز در چارچوب ملاقاتهای هفته چهارم لیگ برتر در استادیوم آزادی و در حضور تقریبا 3 هزار طرفدار زن میزبان صنعت نفت آبادان بود. این ملاقات که با گلزنی ستاره هلندی سرخ ها همراه بود در نهایت با رجحان شاگردان یحیی گل محمدی به سرانجام رسید.

در دقیقه 17 روی حرکت خوب پرسپولیسی ها و پاس یورگن لوکادیا به امید عالیشاه ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه مرادیان راهی اوت شد. این اولین موقیت خطرناک سرخ ها بود تا اینکه ده دقیقه بعد گل اول سرخ ها به ثمر رسید.

در دقیقه 27 لوکادیا پس از دریافت ارسال کوتاه علی نعمتی با چرخش به سمت دروازه صنعت نفت به توپ ضربه زد که این شوت با اشتباه مرادیان به گل اول پرسپولیس تبدیل شد. در ادامه دو تیم دو موقعیت خوبی گلزنی داشتند.

در دقیقه 44 اشتباه مهلک گولسیانی در دفع توپ سبب شد عباس بوعذار در موقعیت خوبی قرار بگیرد اما پس از دفع تماشایی ضربه این بازیکن، امیرحسین فرهادی در مقابل دروازه توپ را به آسمان زد.

در وقت های تلف شده نیمه اول هم سروش رفیعی با پاس در عمقی زیبا، امید عالیشاه را در موقعیت تک به تک با مرادیان قرار داد اما ضربه مهاجم پرسپولیس با واکنش دروازه بان نفت دفع شد تا این بازی در نیمه اول با همان نتیجه یک بر صفر به سرانجام برسد.

در نیمه دوم صنعت نفت جلو کشید تا گل خورده را جبران کند و موقعیت های نه چندان خطرناکی را هم روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد اما در نهایت این سرخ ها بودند که روی یک ارسال از جناح راست در دقیقه 80 پیروز به گلزنی شدند.

پاس ارسالی امید عالیشاه در شلوغی 18 قدم به صورت تقریبا اتفاقی به وسیله دانیال اسماعیلی فر به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد. در نهایت این بازی با همان نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس به سرانجام رسید تا سرخ ها قبل از سرانجام بازی های هفته چهارم موقتا به صدر بروند.

داور: امیر سامان سلطانی

یاری ها: مهدی عالیقدر و هادی طوسی

کارت زرد: -

کارت قرمز: -

گل: یورگن لوکادیا(27) و اسماعیلی فر (80) برای پرسپولیس

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی ولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، سعید صادقی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و یورگن لوکادیا

سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب نفت آبادان: احسان مرادیان، محمد طیبی، حکیم نصاری، میرهادی میرجوان، حسین پورامینی(39- عباس بوعذار) امید خالدی، میثم تهی دست، حسین ساکی ، شیردین بابایف، سینا مریدی، امیرحسین فرهادی

منبع: همشهری آنلاین

به "جشن خانوادگی سرخ ها در آزادی ، دومین برد پرسپولیس با درخشش ستاره هلندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن خانوادگی سرخ ها در آزادی ، دومین برد پرسپولیس با درخشش ستاره هلندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید