بازدید از المان های شهری مشهد با اتوبوس های گردشگری

به گزارش وبلاگ سرمایه، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: امکان بازدید از المان ها، پاویون ها و رویدادهای هنری سطح شهر مشهد در قالب تورهای نیم روزی به وسیله اتوبوس های یک و 2 طبقه فراهم شده است.

بازدید از المان های شهری مشهد با اتوبوس های گردشگری

حسین باغ گلی در گفت وگو با وبلاگ سرمایه در خصوص نحوه فعالیت اتوبوس های مشهدگردی نوروزی اظهار کرد: امسال در ایام نوروز زائران و مجاوران می توانند در قالب تورهای نیم روزی و با استفاده از اتوبوس های یک و 2 طبقه از المان ها، پاویون ها و رویدادهای هنری سطح شهر بازدید کنند.

وی ادامه داد: بر این اساس 10 دستگاه اتوبوس یک طبقه از طریق سازمان اتوبوسرانی مشهد به این طرح اختصاص یافته که پس از نصب استیکر بر روی آن آماده بهره برداری شده است. همچنین 2 دستگاه اتوبوس 2 طبقه نیز جهت خدمت رسانی و سرویس دهی مهیا شده است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد اضافه نمود: زائران و مجاوران علاقه مند می توانند از طریق تماس با شماره های 05133402383 و 05133402118 برای اتوبوس های 2 طبقه و شماره های 37550-051 و 09152181023 برای اتوبوس های یک طبقه و یا با مراجعه به سایت zamangasht.com برای ثبت نام و شرکت در این تورها اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازدید از المان های شهری مشهد با اتوبوس های گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از المان های شهری مشهد با اتوبوس های گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید