تلاش دوباره منچستریونایتد برای خرید میلینکوویچ ساویچ از لاتزیو

به گزارش وبلاگ سرمایه، تیم فوتبال منچستریونایتد پس از ناکامی در تلاش قبلی خود برای خرید هافبک صرب لاتزیو، قصد دارد یک بار دیگر برای جذب این بازیکن ملی پوش اقدام کند.

تلاش دوباره منچستریونایتد برای خرید میلینکوویچ ساویچ از لاتزیو

به گزارش وبلاگ سرمایه، نشریه گاتزتادلواسپورت ایتالیا مدعی شد که باشگاه منچستریونایتد پیشنهادی برای ارائه به لاتزیو آماده کرده است تا به وسیله آن مقاومت طرف ایتالیایی برای فروش هافبک صربش سرگئی میلینکوویچ ساویچ را محک بزند.

من یونایتد دو سال پیش هم خواهان خرید میلینکوویچ ساویچ 26 ساله بود اما رقم بالایی که لاتزیویی ها برای فروش این بازیکن می خواستند، آنها و دیگر مشتریان او را منصرف کرد.

اکنون اما شیاطین سرخ می خواهند بار دیگر شانس خود را برای خرید این بازیکن امتحان کنند و در این جهت رقبای مانند رئال مادرید و پاری سن ژرمن دارند.

چیزی که سبب می شود فرضیه گاتزتا درباره تلاش من یونایتد برای خرید بازیکن صرب نزدیک به واقعیت به نظر برسد، احتمال جدایی پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستری ها از این تیم است که هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد رو به پایانش صورت نگرفته است.

میلینکوویچ ساویچ تا سال 2024 با لاتزیو قرارداد دارد و به همین دلیل لاتزیو هیچ عجله ای برای فروش او ندارد. هافبک صرب در در مجموع طی 6 فصل 240 بازی برای لاتزیو در سری A انجام داده و در این مدت تنها یک قهرمانی در جام حذفی کسب کرده است. گفته می شود خود بازیکن نیز به ترک لاتزیو برای پیوستن به تیمی که به او شانس حضور منظم در لیگ قهرمانان اروپا را بدهد، بی میل نیست. لاتزیو در حال حاضر و در فاصله 8 هفته به پایان لیگ، با 6 امتیاز فاصله نسبت به آتالانتای رده چهارمی، شانس زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان ندارد و همین موضوع ممکن است میلینکوویچ ساویچ را نسبت به جدایی از آبی پوشان شهر رم مصمم تر کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تلاش دوباره منچستریونایتد برای خرید میلینکوویچ ساویچ از لاتزیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش دوباره منچستریونایتد برای خرید میلینکوویچ ساویچ از لاتزیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید