ریلمی گوشی مجذوب کننده Realme GT Neo 3 را عرضه می کند

به گزارش وبلاگ سرمایه، جدیدترین گزارش ها خبر از دریافت گواهی BIS از طریق گوشی Realme GT Neo 3 دارد و این بدان معناست که این گوشی در آینده نزدیک روانه بازار هند می شود.

ریلمی گوشی مجذوب کننده Realme GT Neo 3 را عرضه می کند

به گزارش وبلاگ سرمایه، شرکت ریلمی اخیرا از Realme GT Neo 3 در بازار چین رونمایی کرده است. برآورد هایی مبنی بر اینکه این گوشی در هفته های آینده در بازار های دیگر عرضه خواهد شد، وجود دارد. با خبر شدیم که این گوشی احتمالا به زودی در هند راه اندازی می شود، زیرا تأییدیه اداره استاندارد های هند (BIS) را دریافت کرده است.

به گفته افشاگر سرشناس دنیای فناوری، Abhishek Yadav، گوشی Realme GT Neo 3 هر دو مرحله از گواهی BIS را انجام داده است. این نشان می دهد که گوشی Neo 3 ممکن است اواخر ماه آوریل یا در ماه مه عرضه شود.

اخیراً فاش شد که گوشی Neo 3 در سه نسخه با پیکربندی متفاوت حافظه عرضه می شود. نسخه اول با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، نسخه دوم با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و نسخه سوم با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی وارد بازار خواهد شد. با این حال، این احتمال وجود دارد که نسخه دوم که 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد، در هند در دسترس نباشد. انتظار می رود این دستگاه در رنگ هایی مانند آبی نیترو، مشکی آسفالتی و سفید اسپرینت عرضه شود. در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت دستگاه GT Neo 3 در هند وجود ندارد؛ اما احتمالاً این گوشی در بازار هند بین 30000 روپیه (تقریبا برابر با 395 دلار) تا 40000 روپیه (تقریبا برابر با 527 دلار) قیمت خواهد داشت.

گوشی Realme GT Neo 3 دارای یک پنل 6.7 اینچی AMOLED است که وضوح تصویر Full HD+ و نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد. این گوشی به چیپست Dimensity 8100 مجهز شده است. این چیپست با رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 جفت شده است.

این دستگاه برای گرفتن عکس های سلفی به یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پنل جلویی مجهز شده است. در پنل پشتی گوشی نیز یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی، یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

گوشی GT Neo 3 روی سیستم عامل Android 12 و Realme UI 3.0 اجرا می شود. انرژی این گوشی از طریق یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی یا 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود. این باتری از شارژ سریع 80 واتی یا 150 واتی پشتیبانی می کند. برای تأمین امنیت، یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش روی این دستگاه تعبیه شده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "ریلمی گوشی مجذوب کننده Realme GT Neo 3 را عرضه می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریلمی گوشی مجذوب کننده Realme GT Neo 3 را عرضه می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید