شیائومی پد 5 همراه با شیائومی 12 پرو 7 اردیبهشت معرفی می گردد

به گزارش وبلاگ سرمایه، شرکت شیائومی همچون سایر شرکت های فناوری خود را برای حضوری قدرتمندانه تر در بازار محصولات هوشمند آماده می نماید تا بتواند فرایند روبه رشد سال گذشته را در امسال نیز ادامه دهد. به همین دلیل این شرکت میخواهد از گوشی هوشمند پرچم دار خود یعنی شیائومی 12 پرو در تاریخ 27 آوریل (7 اردیبهشت ماه) در کشور هند رونمایی کند. اما به غیر از این گوشی شایعاتی در خصوص محصولی دیگر نیز در فضای مجازی دست به دست می گردد. بر این اساس گویا، شیائومی علاوه بر نسخه پروی شیائومی 12 میخواهد تبلت شیائومی پد 5 را نیز به کاربران بازار هند معرفی کند.

شیائومی پد 5 همراه با شیائومی 12 پرو 7 اردیبهشت معرفی می گردد

طبق گزارش منتشر شده از وب سایت 91mobiles، افشاگری به نام Yogesh Brar بیان کرد که شیائومی در تاریخ 27 آوریل (7 اردیبهشت ماه) از تبلت شیائومی پد 5 در هند رونمایی خواهد نمود. این شرکت چینی قصد معرفی چند محصول دیگر را نیز برای بازار هند دارد، اما هنوز شیائومی به طور رسمی در این مورد اطلاعاتی را منتشر نکرده است. باید یادآوری کنیم که این شرکت در مرداد ماه 1400 از تبلت شیائومی پد 5 در کنار نسخه پروی آن در بازار چین رونمایی کرد.

اگر اطلاعات منتشر شده این افشاگر صحت داشته باشد، پد 5 اولین تبلتی خواهد بود که پس از مدت ها در بازار هند رونمایی می گردد. بعلاوه، این تبلت تازه همراه با قلم و کیبورد جداشدنی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در خصوص مشخصات فنی این تبلت باید بگوییم که از پردازنده اسنپدراگون 860 کوالکام به عنوان قلب تپنده بهره می برد. باید خاطر نشان کنیم که این تراشه که با فرآیند ساخت 7 نانومتری فراوری شده مجهز به پردازنده مرکزی Kyro 485 با بعضی تغییرات داخلی است و با سرعت کلاک 2.96 گیگاهرتز کار می نماید. اسنپدراگون 860 حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم را پشتیبانی می نماید و قابلیت های دوربین خوبی به آن اضافه شده است.

در کنار این پردازنده 6 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده که بدین ترتیب توانایی انجام کلیه کارهای روزمره را خواهد داشت. سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری MIUI 12.5 روی این تبلت اجرا می گردد. منبع تغذیه شیائومی پد 5 را یک باتری با ظرفیت 8,720 میلی آمپر ساعت بر عهده دارد که با شارژر سریع 33 وات انرژی مجدد خود را بدست می آورد. باید خاطر نشان کنیم که این تبلت از نمایشگر 11 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600، نسبت 16:10 رفرش ریت 120 هرتز بهره می برند. این پنل از استانداردهای دالبی ویژن و HDR10 پشتیبانی می نماید و حداکثر روشنایی آن به 500 نیت می رسد.

در قاب پشتی این تبلت ما شاهد یک دوربین 13 مگاپیکسلی هستیم. بعلاوه روی پنل جلویی یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده که کاربران از آن می توانند برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. باید اشاره کنیم قلم استایلوس شیائومی 12/2 گرم وزن دارد و نرخ نمونه برداری لمسی آن 240 هرتز است. باتری این قلم با هر بار شارژ حدود 8 ساعت دوام می آورد.

اما در خصوص شیائومی 12 پرو که احتمالاً همراه با تبلت این شرکت در بازار هند رونمایی می گردد باید بگوییم که همچون نسخه پایه شیائومی 12 با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 راهی بازار می گردد. این گوشی هوشمند پرچم دار از از نمایشگر 6/73 اینچی 120 هرتز با رزولوشن 3200 در 1440 بهره می برد. یک باتری با ظرفیت 4600 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این گوشی انجام وظیفه می نماید که با شارژر سیمی 120 وات و شارژر بی سیم 50 وات انرژی مجدد خود را بدست می آورد. این گوشی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مبتنی بر سنسور IMX707 سونی در اختیار کاربران قرار می گیرد. علاوه بر آن، یک دوربین اولترا واید 50 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی هم تعبیه شده است.

در رابطه با مقدار حافظه رم گوشی هم باید بگوییم که مدل پرو قرار است در دو نسخه 8 و 12 گیگابایتی راهی بازار گردد. گفته می گردد سری شیائومی 12 از تراشه S1 برای مدیریت انرژی بهره می برند. بعلاوه نباید فراموش کنیم که شیائومی با تغییر معماری مربوط به تأمین شارژ گوشی، پیروز شده حرارت ایجاد شده گوشی را تا 30 درصد کاهش دهد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی پد 5 همراه با شیائومی 12 پرو 7 اردیبهشت معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی پد 5 همراه با شیائومی 12 پرو 7 اردیبهشت معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید