قارچ گانودرما چیست و چه محصولاتی از آن به دست می آید؟

به گزارش وبلاگ سرمایه، خبرگزاری خبرنگاران- این روزها نام قارچ گانودرما خیلی به گوش می خورد. ولی آیا این خواصی که در رابطه با این قارچ گفته می شود واقعیت دارد؟ آیا این قارچ می تواند در درمان بیماری ها موثر باشد؟ یا اینکه تمامی این حرف ها برای تبلیغات و بازار گرمی است؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا در رابطه با خواص قارچ گانودرما و محصولات مشتق شده از آن از جمله انواع قهوه های گانودرما صحبت کنیم.

قارچ گانودرما چیست و چه محصولاتی از آن به دست می آید؟

قارچ گانودرما چیست؟

قارچ گانودرما قارچی است که از آن با عنوان اکسیر جوانی یاد می شود و در سرتاسر جهان آن را می شناسند. برای مثال در کشور چین از آن به نام لینگ زی در کشور کره از آن با عنوان یونگ زهی و در کشور چین از آن با عنوان ریشی شناخته می شود. این گیاه قدمت بالا و بالغ بر 5000 سال می باشد. لقبی که به این قارچ نسبت داده اند پادشاه گیاهان است.

خواص قارچ گانودرما چیست؟

  • یکی از خواصی که به صورت صد در صد در قارچ گانودرما ثابت شده است افزایش ایمنی و بهبود سیستم دفاعی در بدن است. زیرا معمولا این قارچ می تواند موجب افزایش گلبول های سفید در بدن شود که قطعا تاثیر بالایی بر سیستم دفاعی بدن خواهد داشت.
  • برخی از ترکیبات شناخته شده در قارچ گانودرما می توانند سلو ل های مقابله کننده با عفونت را افزایش دهد.
  • یکی از مهم ترین اثرات و خواص گانودرما، تاثیر فوق العاده آن بر تورمورهای سرطانی و تاثیر آن در بهبود انواع سرطان است. مطالعات و آزمایشات نشان داده است که این قارچ در درمان سرطان پروستات در مردان و سرطان پستان در زنان بسیار موثر است. ترکیبات موجود در این قارچ می تواند موجب کاهش التهابات و از بین رفتن سلول های سرطانی شود.
  • یکی دیگر از تاثیرات این قارچ بهبود خستگی و بی خوابی در تمامی افراد است و به راحتی می تواند با خستگی مبارزه نماید.
  • یکی دیگر از مهم ترین تاثیرات این قارچ کاهش استرس و اضطراب و همچنین مبارزه با افسردگی است. معمولا بیماران سرطانی بعد از فرآیند شیمی درمانی دچار افسردگی می شوند و در صورت صلاحدید پزشک معالج می توان گانودرما را جهت بهبود عوارض پس از شیمی درمانی استفاده نمود.
  • تاثیرات مثبت و عالی قارچ گانودرما بر بیماری های قلبی اثبات شده است. زیرا مولکول های موجود در گانودرما به راحتی می توانند موجب افزایش چربی های مفید خون و کاهش تری گلیسیریدها شوند. (البته این مورد در افراد فرق دارد و در بسیاری از نمونه ها هنوز تاثیر قطعی بر بیماری های قلبی به طور کامل اثبات نشده است.)
  • تاثیر بر کبد و کلیه نیز در این قارچ ثابت شده است . زیرا به راحتی می تواند با عفونت های کلیوی مبارزه نماید.
  • یکی دیگر از خاصیت های این قارچ تاثیری است که بر اعصاب دارد. این قارچ می تواند استرس را کاهش دهد . برای اثبات این قضیه به تعدادی موش آزمایشگاهی الکل داده شد و سپس از قارچ گانودرما در غذاهای آنها خورانده شد و نتیجه این بود که عملکرد مغز این موش ها بهبود پیدا کرد.
  • اگر شما هم بیخواب هستید و با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید باید بدانید که این قارچ در کشورهایی مانند چین و ژاپن به عنوان دارویی برای بهبود بیخوابی مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته ای که باید در رابطه با قارچ گانودرما گفته شود این است که این قارچ تاثیر مثبتی بر بسیاری از بیماری ها دارد که هرچه بگوییم کم گفته ایم. ولی هنوز تاثیر آن بر افراد سالم اثبات نشده است.

در چه محصولاتی از قارچ گانودرما استفاده شده است؟

چندین محصول وجود دارد که در داخل آنها از قارچ گانودرما استفاده شده است. یکی از این محصولات قهوه گانودرما است که این روزها بازار داغی را برای خود رقم زده است. قهوه های گانودرما یکی از محصولاتی است که امروزه ورزشکاران زیادی به استفاده از آن روی آورده اند. از خواص قهوه گانودرما می توان به درمان خستگی و افسردگی، پیشگیری از سرطان اشاره کرد.

این قهوه ها در 3 نوع ، قهوه سوپریم گانودرما با برند دکتر بیز ، قهوه لاته گانودرما ، قهوه موکا گانودرما در بازار موجود است. پرطرفدارترین نوع قهوه ، قهوه سوپریم دکتر بیز است. برای خرید قهوه سوپریم گانودرما کلیک کنید. شما می توانید جهت خرید قهوه گانودرما اصل دکتر بیز با تخفیف 20 درصدی از سایت آتا هایپر دیدن نمایید از شما دعوت می کنیم تخفیفات مجذوب کننده ما را از دست ندهید.

یکی دیگر از این محصولات، هاتچاکلت گانودرما است که محصول کاکائویی قارچ گانودرما می باشد. و طرفداران خاص خود را دارد. با توجه به اینکه قارچ گانودرما موجب بهبود سیستم دفاعی بدن می شود و سرشار از ویتامین های B3 ، B5 ، B12 و آنتی اکسیدان ها است، ترکیب این قارچ با قهوه گانودرما بیز طعم دلچسبی به آن می بخشد و فواید زیادی را به همراه دارد.

از محصولات دیگر این قارچ می توان به انواع شامپوها برای موهای مختلف و شامپو بدن و صابون زیبایی آن اشاره کرد. در صورتیکه موهای شما خشک است و از خشکی آن خسته اید و شامپوهای مختلفی را امتحان کرده اید ولی نتیجه ای حاصل نشده است، پیشنهاد می کنیم به عنوان گزینه نهایی حتما از شامپو مخصوص موهای خشک گانودرما استفاده نمایید. شامپو نرم کننده گانودرما نیز لطافت و شادابی خاصی را به موهای شما هدیه خواهد داد. شامپو بدن و صابون های زیبایی گانودرما برای پوست دست و صورت بسیار مناسب است و در بسته های 6 تایی نیز موجود می باشد.

و در پایان:

در این مقاله به ارائه اطلاعاتی کلی در رابطه با قارچ گانودرما و محصولات آن از جمله انواع قهوه های گانودرما و صابون ها و شامپوهای زیبایی صحبت کردیم. در صورتی که تمایل به خرید مستقیم و بدون واسطه این محصولات با تخفیف 20 درصد دارید پیشنهاد می کنیم با شماره های : 09128750096 و09192288481 تماس حاصل نمایید و یا وارد سایت https://atahyper.comشوید.

منبع: خبرگزاری آریا

به "قارچ گانودرما چیست و چه محصولاتی از آن به دست می آید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قارچ گانودرما چیست و چه محصولاتی از آن به دست می آید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید