گرفتار شدن 1000 خودرو به علت کولاک در محور تربت حیدریه به مشهد

به گزارش وبلاگ سرمایه، معاون امداد هلال احمر خراسان رضوی از گرفتار شدن 1000 خودرو در محور تربت حیدریه به مشهد به علت برف و کولاک و امدادرسانی به حادثه دیدگان اطلاع داد.

گرفتار شدن 1000 خودرو به علت کولاک در محور تربت حیدریه به مشهد

ابوالفضل رفیعی، معاون امداد هلال احمر خراسان رضوی در گفت وگو با مهر درباره وقوع حادثه در محور تربت حیدریه به مشهد گفت: با توجه به برودت هوا و برفگیر بودن محورهای مواصلاتی همراه تیم امداد و نجات در مسیر تربت حیدریه به مشهد متوجه وقوع حادثه برای حدود 1000 خودرو در دو مسیر رفت و برگشت شدیم.

وی اضافه کرد: در حوالی گردنه خماری کولاک شدید بود و به اصطلاح با قیچی شدن یک تریلی مسیر برای تردد خودروها مسدود شده بود.

معاون امداد هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: در میان حادثه دیدگان دو زن باردار با شرایط وخیم وجود داشت که یکی در آمبولانس اورژانس و دیگری در خودروی 405 بود. لذا نیروهای امدادی در اسرع وقت جهت یاری به حادثه دیدگان اقدام و پیروز به بازگشایی مسیر به طول 3 کیلومتر شدند.

رفیعی گفت: بعلاوه در 75 کیلومتری مسیر تربت حیدریه به مشهد یک دستگاه خودرو 405 با کامیونت به شدت برخورد و در اثر این حادثه یک خانم حدود 45 سال از ناحیه سر و صورت به شدت دچار آسیب و یک سرنشین مرد دچار شکستگی شده بود.

وی بیان داشت: مصدومان جهت انتقال به بیمارستان تحویل نیروهای اورژانس شدند.

منبع: فرارو

به "گرفتار شدن 1000 خودرو به علت کولاک در محور تربت حیدریه به مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرفتار شدن 1000 خودرو به علت کولاک در محور تربت حیدریه به مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید