خودرو

شرکت تعمیر لوازم خانگی ، خدمات تعمیر لوازم برقی آشپزخانه

شرکت تعمیر لوازم خانگی چه ویژگی هایی دارد؟همه می خواهند زندگی بدون استرسی داشته باشند که پر از راحتی و آسایش باشد. لوازم خانگی از جمله عناصر کلیدی هستند که هدفشان ارائه یک سبک زندگی مجلل و راحت است. آن ها از وسایل های ضروری زندگی به حساب می آیند؛ آن ها...

19 آذر 1401

گرفتار شدن 1000 خودرو به علت کولاک در محور تربت حیدریه به مشهد

معاون امداد هلال احمر خراسان رضوی از گرفتار شدن 1000 خودرو در محور تربت حیدریه به مشهد به علت برف و کولاک و امدادرسانی به حادثه دیدگان اطلاع داد.

14 آذر 1401

خلوت ترین طرح فروش فوق العاده ایران خودرو!

طرح فروش فوق العاده ایران خودرو را می توان خلوت ترین طرح فروش در چند وقت اخیر لقب داد.

20 آبان 1401

عکس ، این کراس اوور مالی هوندا به ایران می آید؟

دیجیاتو نوشت: بعضی خودروسازان ژاپنی همانند نیسان و سوزوکی توجه ویژه ای به بازارهای در حال توسعه آسیایی همانند اندونزی و هند دارند.

18 آبان 1401

پرولوگ رونمایی شد؛ نخستین شاسی بلند الکتریکی هوندا

هوندا با عرضه پرولوگ به عنوان نخستین خودروی الکتریکی خود برای بازار آمریکا قصد دارد سهم خود را از خودروهای آینده در این قاره افزایش دهد.

17 مهر 1401

تصویر اولین خودرویی که وارد ایران شد

مظفرالدین شاه قاجار اولین خودرو را در 21 آذر سال 1281 وارد ایران کرد و این خودرو را که در تصویر می بینید لقب اولین خودرو وارد شده به ایران را گرفت.

5 مهر 1401

از دانستنی هایی از پلاک خودروی معلولان تا جمع آوری کلینیک ترک اعتیاد از مجتمع مسکونی مهرشهر

می توانید مهمترین اخبار امروز البرز را در این خبر از نظر بگذرانید و از وقایع آن اطلاع پیدا کنید.

1 مهر 1401

برترین جاذبه های گردشگری جزایر کوک ، بخش دوم

فرهنگ کشور جزایر کوک به طور مجزایی پلنزی است و افراد محلی این جزایر، از جمله مهمان نوازترین و محبت آمیز ترین مردمان سیاره زمین هستند. این جزایر، از جمله زیباترین جزایر پلنزی است. جزایر کوک شامل پانزده جزیره زیبا و دلنشین است که بین پلنزی فرانسوی و ساموآ...

22 مرداد 1401

سواحل تایلند را نرفته ببینید و بشناسید

ساحل پاتونگپوکت بزرگ ترین جزیرهِ تایلند است. بعلاوه ساحل پاتونگ بزرگ ترین ساحلِ این جزیره و بدون اغراق، یکی از محبوب ترین سواحل تایلند است، و آمار گردشگرانی که به این ساحل می فرایند نشان دهنده محبوبیت آن است.

14 مرداد 1401

روستای سر آقا سید ، نگین پلکانی زاگرس

گشت گذار در طبیعت روستاهای کوچک ایران بر خلاف تصور می تواند بزرگ ترین سفر شما باشد. سرزمین ایران پر است از روستاهای خاص و منصر به فرد که به دلایل مختلفی از نظرها دور مانده اند و گردشگران اندکی آن ها را می شناسند. اگر می خواهید یکی از زیباترین روستاهای ایران...

12 مرداد 1401

4 سوال مهم که باید پیش از انتخاب شغل تراشکاری از خود بپرسید

با توجه به این که انتخاب شغل تراشکاری از فرد توان بسیاری می گیرد، ممکن است برای همه مناسب نباشد؛ علاقه به این شغل کافی نیست و توانایی و مهارت های ضروری می توانند به شما یاری نمایند. بنابراین ضروری است قبل از انتخاب شغل تراشکاری چند سؤال اساسی و مهم از...

9 مرداد 1401

شرایط فروش لیفان X70 (خودروسازان بم) بهمن 1400

خودروسازان بم در سال 1381 در منطقه ویژه مالی ارگ تازه تاسیس شد. این خودروساز تا به حال در فراوری خودروها با شرکت های لیفان و جیلی همکاری داشته است.

7 مرداد 1401

نگاهی به کلکسیون ماشین نیمار

نیمار دا سیلوا سانتوس جونیور، ملقب به نیمار، ستارهٔ برزیلی تیم پاری سن-ژرمن و تیم ملی برزیل است. این مهاجم برزیلی هم اکنون یکی از برترین فوتبالیست های دنیاست. در دنیای اخبار سلبریتی ها، تمامی رفتارها و تمایلات این افراد، تیتر اخبار روزنامه ها و سایت...

7 مرداد 1401

مقایسه لکسوس RX200t با ولوو XC90 و ب ام و X3

بعد از مدت ها غیبت، لکسوس RX200t با نسل تازه خود به بازار ایران برگشته و سعی دارد با قدرت هرچه تمام تر سهم بزرگی از بازار خودرو در کلاس خود را تصاحب کند. البته جمعیت کراس اوورهای لوکس بازار روزبه روز در حال بیش تر شدن است و کمپانی های تولیدکننده خودرو تمام...

6 مرداد 1401

حذف سمند و تیبا از لیست تمدید اعتبار ایمنی سازمان استاندارد

به گزارش خبرنگاران، امروز مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران در صفحه شخصی خود نوشت: امروز سمند، تیبا 1 و تیبا 2 به علت عیوب پرتکرار ایمنی عملکرد از سوی دفتر تخصصی صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران از لیست تمدید اعتبار حذف شدند.

15 تیر 1401

حداقل دستمزد راهنمایان انگلیسی زبان؛ 990 هزارتومان شد

خبرنگاران : نرخنامه دستمزد روزانه راهنمایان گردشگری برای سال 1401 به وسیله کانون انجمن های صنفی و جامعه انجمن های حرفه ای راهنمایان گردشگری ایران اعلام شد.

11 تیر 1401

قیمت خودرو امروز 30 اردیبهشت 1401، پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

به گزارش خبرنگاران، قیمت خودرو صفر داخلی در روز 30 اردیبهشت 1401 با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

9 تیر 1401

لطفی: افزایش 2 سال سن بازنشستگی در لایحه بودجه خلاف قانون است

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید نمود: ما در قانون مدیریت خدمات کشوری حداکثر سن را برای بازنشستگی 30 سال برآورد کردیم و قانون موقت نمی تواند آن را به 32 سال افزایش دهد.

21 خرداد 1401

محدودیت سفر براساس رنگ بندی کرونایی سال جاری وجود ندارد

خبرگزاری خبرنگاران-وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سال جاری برای سفر های نوروزی محدودیت و جریمه بر اساس رنگ بندی کرونایی در شهر ها اعمال نمی گردد.

14 خرداد 1401

مرسدس AMG G63 Edition 55 معرفی گردید

این خودرو به مناسبت 55 سالگی Og AMG ساخته شده و دارای فضای داخلی جدیدی نسبت به نسل قبل است.

10 خرداد 1401
تعداد: (78)