یازده هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی استان صورت می گیرد

به گزارش وبلاگ سرمایه، استاندار کرمانشاه گفت: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران یازده هزار میلیارد تومان در بخش معدن استان سرمایه گذاری می نماید.

یازده هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی استان صورت می گیرد

بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه گفت : بهره برداری از معادن استان باید همراه با ایجاد صنایع تبدیلی و فرآیند فرآوری محصول باشد، زیرا فراوری، اشتغال و رونق مالی برای ما بسیار مهم است.

وی با تاکید بر نظارت بیشتر بر فعالیت معادن در استان گفت: مجوز معادن به سرمایه گذار زمانی باید داده گردد که تکلیف آن به صورت کامل معین شده باشد و نباید عدم برنامه ریزی، سرگردانی مردم را در پی داشته باشد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در کنار صدور مجوز های معدن باید به حفظ منابع طبیعی و جنگل ها هم توجه گردد، گفت: در کنار توجه به اشتغال، فراوری و رونق مالی، حفظ جنگل ها و منابع طبیعی هم برای ما مهم است، از این رو به سرمایه گذاران معادن باید یادآوری گردد که تا حد امکان به قطع درختان اقدام نکنند و اگر این کار برای اجرای برنامه انجام شد، وظیفه دارند که در کنار قطع یک درخت، کاشت سه درخت را در برنامه داشته باشند.

مقام عالی استان اضافه کرد: سرمایه گذاران بخش معدن باید به حفظ منابع طبیعی و جنگل ها توجه ویژه داشته باشند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به انعقاد قرارداد با سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در راستای توسعه بخش های مربوط به معدن در استان گفت: خوشبختانه با انجام این کار یازده میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان صورت می گیرد که منجر به تحول اساسی در بخش معدن استان خواهد شد و برای تسریع این کار مهم، اجرای پروژه ها با ایجاد یک سیستم کنترل پروژه دقیق آنالیز و ارزیابی قرار می گیرد.

امیری مقدم توضیح داد: امیدواریم تمام این اقدامات و برنامه ها منشاء خیر برای مردم استان باشد و اشتغال، فراوری و بعلاوه رونق مالی بیشتری را برای کرمانشاه به همراه داشته باشد .

وبلاگ سرمایه کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "یازده هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی استان صورت می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یازده هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی استان صورت می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید