چطور کایت سواری در تعطیلات می تواند به فاجعه تبدیل گردد

به گزارش وبلاگ سرمایه، کایت سواری یکی از سرگرمیاتی است که هواداران بسیاری دارد و می تواند شما را به تماشای مناظری دعوت کند که بسیار دل انگیزند. اما این سرگرمی ممکن است چندان هم امن و شاد خاتمه نپذیرید.

چطور کایت سواری در تعطیلات می تواند به فاجعه تبدیل گردد

تماشای سرگرمیات دیگران در زمان تعطیلات معمولا بسیار کسل کننده است، اما سرگرمی کریس تبدیل به یک اتفاق وحشتناک شد، طوری که تماشای ویدئوی مربوط به آن بدون استرس امکان پذیر نیست.

کریس یک آمریکایی است که برای تعطیلات به سوئیس سفر نموده بود و تصمیم گرفت برای تماشا منظره ها زیبای رشته کوه های آلپ از کایت سواری استفاده کند تا از هر دو لذت ببرد.

اما آنطور که خودش می گوید مسئول اتصال طناب های کایت دقت کافی نداشته و نتوانسته طناب های ایمنی را با کیفیت مناسب به او متصل کند. در نتیجه مدت کوتاهی پس از بلند شدن از زمین، از کایت رها شده و با دست های بدون دستکش خودش را به بدنه کایت نگه داشته است تا از سقوط خود به روی زمین که در فاصله بسیار زیادی از آن ها قرار داشت، جلوگیری کند.

صحنه های بعد از این لحظه یکی از ترسناکترین صحنه هایی است که ممکن است دیده باشید چون از طرفی کریس کوشش می نماید تا بتواند خود را متصل به کایت نگه دارد و سقوط نکند و از طرف دیگر فرد مسئول که راهنمایی کایت را به عهده دارد کوشش می نماید تا با جریان هوا که آن ها را به سمت بالا سوق می دهد مقابله کند تا بتواند کایت را به سمت زمین براند.

این کوشش ها مؤثر می افتد و کریس نجات می یابد اما بعداً در یک مصاحبه گفته است زمانی که در آستانه سقوط بودم با خود اندیشیدم پس قرار است من به این شیوه بمیرم و قطعاً رفتنی هستم.

منبع: کجارو / edition.cnn.com

به "چطور کایت سواری در تعطیلات می تواند به فاجعه تبدیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور کایت سواری در تعطیلات می تواند به فاجعه تبدیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید