طراحی گرافیکی و چاپ

رویای بزرگ؛ آیا سرعت فراتر از نور محقق می گردد؟

برای چندین دهه است که ما رویای بازدید از سیستم های ستاره ای دیگر را در سر می پرورانیم، اما یک مشکل اساسی در جهت این رویا قرار گرفته است؛ آن ها بسیار دور هستند و با پرواز های فضایی امروزی ده ها هزار سال طول می کشد تا به نزدیک ترین آن ها برسیم. در مطالعه ای...

4 مرداد 1401

صدور 43 هزار دفترچه الکترونیکی برای چایکاران در امسال

تهران (پانا) - رییس سازمان چای کشور، از صدور 43 هزار دفترچه الکترونیکی برای چایکاران در امسال خبرداد و گفت دفترچه های الکترونیکی نیازی به حضور فیزیکی افراد ندارد.

3 تیر 1401

خرید آنلاین کتابی که دوست داری

در این مقاله قصد داریم به بیان مزایای خرید آنلاین کتاب و هدایت دوستانی که تمایل به خرید اینترنتی کتاب مورد نظر خود از فروشگاه های آنلاین کتاب دارند بپردازیم.

6 خرداد 1401

مشخصات و مراقبت های اولیه نوزاد

منظور ما از نوزاد 4 هفته بعد از تولد است. تولد، خود یک تغییر ناگهانی و بزرگ برای کودک محسوب می گردد. نوزاد با حرارت متغیر جهان خارج روبرو می گردد و مجبور است عمل تنظیم حرارت بدن را مستقلاً انجام دهد.

29 مهر 1400

جشنواره زنان دانش بنیان و خلاق ایران چیستا 14 و 15 بهمن ماه برگزار می گردد

صندوق نوآوری و شکوفایی جشنواره زنان دانش بنیان و خلاق ایران (چیستا) را با هدف شناسایی و توسعه ظرفیت ها، قابلیت ها و توانمندی های زنان فعال در حوزه فناوری های نوین 14 و 15 بهمن برگزار می نماید.

10 اسفند 1399

شماره جدید فصلنامه مطالعات بین المللی منتشر شد

به گزارش خبرنگاران، شماره بهار فصلنامه مطالعات بین المللی ISJ با انتشار مقاله هایی در موضوع کووید 19 و حقوق بین الملل، دیوان کیفری بین المللی، حقوق بشر و کرونا و … منتشر شد.

24 مرداد 1399

تصفیه آلاینده های رنگی و دارویی با نانو فتوکاتالیست ها

محققان در دانشگاه صنعتی سهند تبریز به دانش فنی فراوری نانوفتوکاتالیست هایی دست یافتند. این مواد تصفیه آب های آلوده به رنگ و دارو را که روش های مرسوم قادر به حذف مواد آلاینده آن نیستند، انجام می دهد.

9 مرداد 1399

کتاب شعر زنده یاد الهام اسلامی منتشر شد

به گزارش خبرنگاران، انتشارات نیماژ که به طور تعیین به انتشار کتاب های شعر اشتغال دارد، به تازگی 4 مجموعه شعر جدید از مجموعه پازل شعر امروز را منتشر و راهی بازار نشر نموده است. یکی از این کتاب ها، مجموعه جهان چشم از ما بر نمی دارد سروده زنده یاد الهام اسلامی،...

4 تیر 1399

رونمایی مجازی کتاب؛ فرصتی در دل تهدیدها

خبرنگاران - مطهره میرشکاری: در خبرها می خواندم که اسپوتنیک وزن تمام ویروس های کرونا در جهان را حدود پنج گرم گزارش نموده است. در این گزارش فرض را بر مبتلا بودن 10 میلیون انسان به ویروس کرونا گذاشته و با روشی ساده محاسبه نموده که کلا در روی کره زمین، پنج گرم...

23 خرداد 1399