همایشها و نمایشگاه ها

خلوت ترین طرح فروش فوق العاده ایران خودرو!

طرح فروش فوق العاده ایران خودرو را می توان خلوت ترین طرح فروش در چند وقت اخیر لقب داد.

20 آبان 1401

رونمایی از نسخۀ خطی نفیس و قدیمی دیوان حافظ

آیین بزرگداشت روز حافظ و رونمایی از نسخۀ خطی نفیس و هنری قدیمی دیوان حافظ، متعلق به سه قرن گذشته که به تازگی از طریق سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی خریداری شده است، برگزار می شود.

21 مهر 1401

تصویر اولین خودرویی که وارد ایران شد

مظفرالدین شاه قاجار اولین خودرو را در 21 آذر سال 1281 وارد ایران کرد و این خودرو را که در تصویر می بینید لقب اولین خودرو وارد شده به ایران را گرفت.

5 مهر 1401

عشق و مستی در فرهنگسرای نیاوران

آثار خوشنویسی محسن گل محمدزاده با عنوان عشق و مستی در فرهنسگرای نیاوران به نمایش در می آید.

27 شهریور 1401

به یک بفرمازن نیازمندیم!

کاغذی A 4روی اغلب شیشه های نمایشگاه مبل چسبانده شده و روی آن نوشته به بفرمازن نیازمندیم. برای دقایقی متوجه منظور این جمله نمی شوم، اما طولی نمی کشدکه با صدای پسر جوانی که می گوید: از مغازه ما تماشا کنید. همه جور مبل از راحتی گرفته تا سلطنتی داریم و ... رشته...

10 مرداد 1401

مقایسه لکسوس RX200t با ولوو XC90 و ب ام و X3

بعد از مدت ها غیبت، لکسوس RX200t با نسل تازه خود به بازار ایران برگشته و سعی دارد با قدرت هرچه تمام تر سهم بزرگی از بازار خودرو در کلاس خود را تصاحب کند. البته جمعیت کراس اوورهای لوکس بازار روزبه روز در حال بیش تر شدن است و کمپانی های تولیدکننده خودرو تمام...

6 مرداد 1401

بلیت مجانی، هدیه رم به طرفداران وفادار

باشگاه رم به 166 طرفدار وفادارش که شکست تحقیرآمیز این تیم در ابتدای فصل لیگ کنفرانس اروپا را از نزدیک دیدن کردند، بلیت مجانی فینال مسابقات را هدیه می دهد.

1 تیر 1401

تور ارزان آلمان: کارت گردشگری فرانکفورت (Frankfurt Card) چیست؟

فرانکفورت با تعداد زیادی از موزه ها، برنامه های هنری، غذاهای خوش طعم و جاذبه های متنوع مقصدی مهم در صنعت گردشگری به شمار می رود. با خرید کارت گردشگری فرانکفورت، از خدماتی مقرون به صرفه تر و امکاناتی مناسب استفاده کنید.

31 اردیبهشت 1401

هنرمند لاک تراش مازندرانی لوح تقدیر جشنواره فجر صنایع دستی را دریافت کرد

ایرنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، هنرمند لاک تراش مازندرانی لوح تقدیر جشنواره فجر صنایع دستی را دریافت کرد.

12 اردیبهشت 1401

کارناوال شادی ها در دبی

ماه ژانویه که می گردد همه چیز رنگ و بوی دیگری در دبی می گیرد با ملایم شدن گرمای هوا گردشگران مختلفی از سراسر دنیا راهی این شهر بزرگ و توریستی می شوند. بنابراین سیاست های گردشگری شهر دوبی به سمت برگزاری رویدادهایی می رود که تعطیلات خوبی را برای گردشگران...

11 اردیبهشت 1401

مشهد، مرکز فرهنگی جهان اسلام در سال 2017

هم زمان با انتخاب مشهد به عنوان مرکز جهان اسلام در سال 2017، نمایشگاهی از آثار تمدن ایران دوره اسلامی در موزه بزرگ خراسان برگزار می شود.

4 بهمن 1400

لالجین ، شهر جهانی سفال، مهیای استفاده از ظرفیت های اکسپو 2020

اکسپو دبی رویدادی برای ایجاد دلربایی است. جایی برای روایت و قصه سرایی از داشته های متنوع ایران که لالجین شهرجهانی سفال با این هنر زیبایش می تواند بخوبی در این نمایشگاه بدرخشد.

28 مهر 1400

هنرهای جمعی در کرونا از بین رفت

امیرحسین رستمی، هنرمندی متولد شهر کاشمر است که از سن شانزده سالگی کار بازیگری تئاتر را شروع نموده و به تازگی اثری از او در قالب ویدئو آرت در نمایشگاه عکس پنج هم به نمایش گذاشته شده است.

4 مهر 1400

ارایه راهکارهای پژوهشی و دانشگاهی جهت افزایش فروش های آنلاین و توسعه سهم بازار

رییس اولین کنگره و نمایشگاه بین المللی صنعت و بازارسازهای نوین از ارایه راهکارهای علمی پژوهشی جهت افزایش فروش آنلاین صنایع مختلف در کشور و کمک به رونق اقتصادی آنها در سهم بازار در فضای دیجیتال مارکتینگ خبرداد.

24 شهریور 1400

سردشت هنوز بوی تاول و سرفه های خردل می دهد

تهران (پانا) - وزیر امور خارجه به مناسبت گرامیداشت سالگرد بمباران شیمیایی شهر سردشت و روز ملی مبارزه با سلاح های شیمیایی و بیولوژیک پیامی صادر کرد.

3 مرداد 1400

اعلام زمان قرعه کشی فروش فوری محصولات ایران خودرو

خبرنگاران- شرکت ایران خودرو، از پنجشنبه 10 تیرماه، فروش فوری سه خودروی پژو پارس بنزینی، پژو پارس TU 5 و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک را با موعد تحویل 3 ماهه آغاز کرد که تا شنبه 12 تیرماه ادامه دارد.

30 تیر 1400

واکنش اتحادیه اروپا به تمدید تفاهم فنی ایران و آژانس اتمی

معاون دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا به تمدید توافق ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی واکنش نشان داد.

10 تیر 1400

افغانستان، فرایند صلح و حمایت از نیروهای امنیتی محور تماس غنی و جانسون

رئیس جمهور افغانستان و نخست وزیر انگلیس در یک تماس تلفنی درباره فرایند صلح افغانستان و حمایت از نیروهای امنیتی و دفاعی افغان گفت وگو کردند.

27 فروردین 1400

جشنواره زنان دانش بنیان و خلاق ایران چیستا 14 و 15 بهمن ماه برگزار می گردد

صندوق نوآوری و شکوفایی جشنواره زنان دانش بنیان و خلاق ایران (چیستا) را با هدف شناسایی و توسعه ظرفیت ها، قابلیت ها و توانمندی های زنان فعال در حوزه فناوری های نوین 14 و 15 بهمن برگزار می نماید.

10 اسفند 1399

هتل4ستاره باوباب هالیدی ریزورت بامبوری، اقامتی خاطره انگیز در بهترین شهر کنیا

هتل باوباب هالیدی ریزورت به عنوان هتلی 4 ستاره در شهر بامبوری در ممباسا کنیا واقع شده است. این هتل زیبا در نزدیکی ساحل قرار گرفته است که به راحتی می توانید در عرض 5 دقیقه به ساحل دسترسی داشته باشید و خودتان را به صرف چای با تماشای منظره ای از ساحل مهمان...

29 بهمن 1399
تعداد: (28)