کتاب

برترین جاذبه های گردشگری جزایر کوک ، بخش دوم

فرهنگ کشور جزایر کوک به طور مجزایی پلنزی است و افراد محلی این جزایر، از جمله مهمان نوازترین و محبت آمیز ترین مردمان سیاره زمین هستند. این جزایر، از جمله زیباترین جزایر پلنزی است. جزایر کوک شامل پانزده جزیره زیبا و دلنشین است که بین پلنزی فرانسوی و ساموآ...

22 مرداد 1401

رونمایی از چهار کتاب نو انتشارات نمایش

آیین رونمایی از چهار عنوان کتاب نو انتشارات نمایش روز دوشنبه ساعت 17 در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار می گردد.

26 تیر 1401

9 حقیقت عجیب و جالب تاریخی!

به نظر می رسد برخی اوقات شکل خاصی برای فهرست های جنجالی تاریخی ایجاد شده است؛ از جمله: 9 حقیقت عجیب و جالب تاریخی!

10 تیر 1401

برگزاری مراسم رونمایی از دستاوردهای تاریخ شفاهی ورزش ایران، صالحی امیری: تاریخ شفاهی چراغ راه ورزش است

مراسم رونمایی از دستاوردهای تاریخ شفاهی ورزش ایران با حضور مسئولین کمیته ملی المپیک و جمعی از پیشکسوتان ورزش کشور برگزار گردید.

16 خرداد 1401

خرید آنلاین کتابی که دوست داری

در این مقاله قصد داریم به بیان مزایای خرید آنلاین کتاب و هدایت دوستانی که تمایل به خرید اینترنتی کتاب مورد نظر خود از فروشگاه های آنلاین کتاب دارند بپردازیم.

6 خرداد 1401

تور دبی: در سفر به امارات از کجا دیدن کنیم؟

امارات متحده عربی، کشوری کوچک ولی پر از جاذبه های گردشگری متنوع است. از هر سن و سال و سلیقه ای که باشید، جاذبه ای هیجان انگیز و خاص وجود دارد که در سفر به امارات از آن لذت ببرید.

30 اردیبهشت 1401

بازدید سفیر فنلاند از آثار تاریخى قزوین

سفیر فنلاند و هیات همراه در سفر یک روزه به شهر قزوین از مجموعه تاریخی فرهنگی سعدالسلطنه، موزه مردم شناسی حمام قجر و مسجد جامع عتیق بازدید کرد.

22 فروردین 1401

سلطانیه در یک نگاه

سلطانیه از شهرهای معروف ایران است که سابقه آن به دوره ایلخانان مغول می رسد. این شهر به واسطه تاریخی بودن، گردشگران زیادی به خود جذب می نماید.

27 بهمن 1400

جهت قطار تهران ساری چه جاذبه هایی دارد؟

اینطور معروف است که وقتی قطار تهران ساری را سوار می شوید، خاطره های بد یا خاطرات معمولی تان از سوار شدن بر قطار را فراموش می کنید. چون جهت قطار تهران ساری آنقدر مجذوب کننده و قشنگ است که سفر با آن یکی از به یادماندنی ترین سفرهای تان می گردد.

1 بهمن 1400

برترین مراکز خرید مونترال را بشناسید

اگر قصد شرکت در تور کانادا را دارید و شهر مونترال نیز یکی از مقصدهای شما در این سفر است، پیشنهاد می کنیم حتما گشت و گذار در مراکز خرید مونترال را نیز در برنامه خود قرار دهید. مانند تمام فعالیت های گردشگری در مونترال، سر زدن به مراکز خرید در مونترال کانادا...

26 دی 1400

رابطه خواب و لاغری

افراد اگر زیادتر از حد معمول بخوابند چاق نمی شوند و در صورتیکه کمتر از نیازشان بخوابند باز هم همین نتیجه در انتظارشان است، پس نبایستی خود را با کم خوابی لاغر نمود.کم خوابی و خواب بیش از حد باعث کاهش متابولیسم می شوند و موجب افزایش وزن نیز میشوند. ...

15 آبان 1400

تار ایرانی در کنار رود ارس شنیدنی شد

علی قمصری در چهل و هشتمین پروژه تار ایرانی با حضور تعدادی از نوازندگان تبریزی در یک ابتکار جالب قطعه ای ایران را با موسیقی ترکی در کنار رود ارس گره زد.

12 آبان 1400

لالجین ، شهر جهانی سفال، مهیای استفاده از ظرفیت های اکسپو 2020

اکسپو دبی رویدادی برای ایجاد دلربایی است. جایی برای روایت و قصه سرایی از داشته های متنوع ایران که لالجین شهرجهانی سفال با این هنر زیبایش می تواند بخوبی در این نمایشگاه بدرخشد.

28 مهر 1400

چگونه ازدواجی بدون شکست داشته باشیم؟

اهمیت مشاوره قبل از ازدواج برای داشتن یک زندگی خانوادگی سالم و پرانرژی و ساختن یک رابطه متعهدانه بسیار زیاد است.

1 شهریور 1400

رشد 160 درصدی برنامه های سازمان آموزش وپرورش استثنایی در سال گذشته

تهران (پانا) - رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی در نشست شورای سازمان آموزش وپرورش استثنایی که با حضور وزیر آموزش وپرورش برگزار شد از رشد 160 درصدی برنامه های سازمان آموزش وپرورش استثنایی در سال گذشته نسبت به سال 1398 خبر داد.

11 مرداد 1400

مدرسه اوتیسم بیرجند تا پایان امسال به بهره برداری می رسد

خبرنگاران/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه 300 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های آموزشی در دست احداث استان نیازمندیم، گفت: پیش بینی می شود مدرسه اوتیسم مهرشهر تا سرانجام امسال به بهره برداری برسد.

4 مرداد 1400

تاکید خرمشاد بر نقد ساختاری، کارکردی، روش شناختی و معرفتی بر جریانات فکری معاصر ایران

به گزارش خبرنگاران آیین رونمایی از مجموعه جریان شناسی فکری فرهنگی در ایران معاصر صبح امروز در موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

16 تیر 1400

10 فیلم برتر کوین اسپیسی؛ ستاره ای که منزوی شد

کوین اسپیسی یکی از بازیگران مشهور و تحسین شده سینمای آمریکا است که در سال 2017 به آزار جنسی متهم شد و پیش از برگزاری دادگاه به سرعت از نظر حرفه ای نابود شد.

28 اسفند 1399

چرا یحیی در کنفرانس های خبری شرکت نمی کند؟

پرسپولیسی ها این روز ها تا حد بسیار زیادی هواداران خود را ناامید کرده اند و نتایج نه چندان دلچسب آن ها در 3 هفته گذشته در لیگ برتر و البته رقابت فینال لیگ قهرمانان آسیا باعث شده آن ها حال خوشی را که در سال های گذشته داشتند، حداقل در هفته های اخیر نداشته...

25 بهمن 1399

کتاب شعر ابرِ قِلقِلکی در فروشگاه های کانون

تهران (پانا) - کتاب ابرِ قِلقِلکی سروده شاهده شفیعی از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان برای نخستین بار منتشر شد.

21 آذر 1399
تعداد: (26)