اخبار مجلس

417میلیارد تومان اعتبار هزینه ای به سیستان وبلوچستان تخصیص یافت

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 940 میلیارد تومان اعتبار هزینه ای به این استان اختصاص یافته که تا کنون 417 میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

7 مهر 1401

رشد 206 درصدی حمایت از کسب وکارهای دیجیتال در لایحه بودجه 1401

خبرگزاری خبرنگاران-سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: در لایحه بودجه 1401 توجه ویژه ای به حمایت از اقتصاد دیجیتال و کسب و کارهای فناورانه در این حوزه شده و منابعی که برای حمایت از این بخش در نظر گرفته شده نسبت به بودجه 1400 بیش از 206 درصد رشد داشته است.

27 تیر 1401

لطفی: افزایش 2 سال سن بازنشستگی در لایحه بودجه خلاف قانون است

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید نمود: ما در قانون مدیریت خدمات کشوری حداکثر سن را برای بازنشستگی 30 سال برآورد کردیم و قانون موقت نمی تواند آن را به 32 سال افزایش دهد.

21 خرداد 1401

فیروزآبادی: دو عامل اجتماعی و مالی، موتور محرکه فضای مجازی است

دبیر شورای عالی فضای مجازی بر اهمیت دو عامل اجتماعی و مالی به عنوان موتور محرکه فضای مجازی تاکید نمود.

9 خرداد 1401

بخشودگی مالیاتی کسب و کار های آسیب دیده از کرونا

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز کسب و کار های آسیب دیده از کرونایی که درآمد مشمول مالیات آن ها کمتر از 100 میلیون تومان است را از پرداخت بخشی از مالیات معاف کردند.

1 خرداد 1401

تلاش مجلس شورای اسلامی برای افزایش مستمری مددجویان

تهران (پانا) - عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت مستمری مددجویان کمیته امداد برای سال آینده باید حداقل 40 درصد افزاش یابد.

21 اردیبهشت 1401

زاکانی: وقتی 75 درصد حمل و نقل با خودرو های شخصی است کنترل آلودگی هوا امکان ندارد ، شهرداری املاک مازاد خود را در بورس می فروشد

شهردار تهران گفت: وقتی که اعلام می گردد 75 درصد حمل و نقل با استفاده از خودروهای شخصی انجام می گردد، امکان ندارد بتوانیم در موضوع کنترل آلودگی هوا به نتیجه برسیم

7 اسفند 1400

هدف اصلی بازگشایی تدریجی و گام به گام کلاس های حضوری است، آموزش ترکیبی برترین گزینه است

سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی گفت: هدف اصلی ما در بازگشایی دانشگاه گام به گام و تدریجی است که دانشجویان به مسئله ای برخورد نکنند.

11 بهمن 1400

احتمال عبور احتیاج مصرف برق از 66 هزار مگاوات

سخنگوی صنعت برق گفت: امروز به علت گرمای هوا، احتمالا مصرف برق از 66 هزار مگاوات عبور خواهد نمود.

7 مرداد 1400

سردشت هنوز بوی تاول و سرفه های خردل می دهد

تهران (پانا) - وزیر امور خارجه به مناسبت گرامیداشت سالگرد بمباران شیمیایی شهر سردشت و روز ملی مبارزه با سلاح های شیمیایی و بیولوژیک پیامی صادر کرد.

3 مرداد 1400

شکایت 22 میلیون دلاری از ترامپ بابت ادعا های بی اساس درباره خاستگاه کرونا

یک گروه از آمریکایی های آسیایی تبار، از رئیس جمهور سابق آمریکا به خاطر ادعاهایش درباره خاستگاه ویروس کرونا و استفاده از الفاظی مانند ویروس چینی شکایت کرد.

28 خرداد 1400

خطر دست به دست شدن استادیوم پیر، امجدیه از چاله به چاه می افتد؟

خبرنگاران - گروه ورزش: مجموعه ورزشی شهید شیرودی قدیمی ترین استادیوم تهران است که از سه سال پیش طرح جا به جایی و انتقال مدیریت آن از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مطرح شد و امروز به مرحله ای رسیده که علاوه بر موافقت...

22 فروردین 1400

بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از زنجیره فولاد بیجار

خبرنگاران/کردستان رئیس مجلس شورای اسلامی در نظارت میدانی خود از بخش های مختلف مربوط به زنجیره فولاد بازدید به عمل آورد و با کارگران این مجموعه از نزدیک گفت وگو کرد تا در جریان مسائل و مسائل آنان قرار گیرد.

8 فروردین 1400

18 شرکت از پروژه نورد استریم 2 خارج شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از یورو نیوز، بر اساس گزارش وزارت امور خارجه آمریکا که برای ارائه به کنگره این کشور تهیه شده، حداقل 18 شرکت اروپایی یا به مشارکت خود در خط لوله نورداستریم 2 سرانجام داده اند و یا اینکه متعهد شده اند که به دلیل تهدید تحریم های آمریکا...

28 اسفند 1399

خبرنگاران عضو کمیسیون اجتماعی: نمی توان از برنامه شاد انتظار بیشتری داشت

مراغه - خبرنگاران - نماینده مردم هشترود و چاراویماق و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با زیرساخت های فعلی نمی توان انتظار بیشتری از برنامه شاد داشت.

7 اسفند 1399

سرقت اطلاعات حساس امنیت ملی آمریکا هنگام حمله به کنگره

در پی حمله طرفداران رئیس جمهور آمریکا به ساختمان کنگره، حدس ها درباره سرقت اطلاعات حساس مربوط به امنیت ملی افزایش یافته است.

25 بهمن 1399

محصول همگرایی مجلس و بازار سرمایه؛ لغو افزایش مالیات فروش سهام

خبرگزاری خبرنگاران- عضو هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، لغو پیشنهاد افزایش نرخ مالیات فروش سهام و حق تقدم را محصول همگرایی نهاد قانونگذار و بازار سرمایه دانست.

22 بهمن 1399

توافق دو حزب آمریکا با بسته حمایتی 900 میلیارد دلاری

رهبران کنگره بر سر یک بسته محرک و حمایتی 900 میلیارد دلاری توافق کردند تا در شرایط کرونا و مسائل مالی ناشی از آن، بین مشاغل کوچک، بیمارستان ها و مدارس توزیع گردد.

12 بهمن 1399

با افزایش فراوری و عرضه به بازار، دلالانی که با ایجاد بازار کاذب در داخل سود کردند حذف خواهند شد

خبرگزاری خبرنگاران- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بزودی با حذف واسطه ها و دلالان از بازار خودرو، قیمت این محصول کاهش یافته و منطقی تر خواهد شد.

2 بهمن 1399

قالیباف: آمار بالای تلفات ناشی از کرونا پس از 8 ماه تجربه مبارزه پذیرفتنی نیست

رئیس مجلس با تأکید بر اینکه موضوع کرونا اولویت امروز کشور است، گفت: آمار بالای تلفات ناشی از کرونا پس از 8 ماه تجربه مبارزه پذیرفتنی نبوده و باید با همکاری یکدیگر برای کنترل این بیماری کوشش کنیم.

22 آبان 1399
تعداد: (27)